
Seuranta
Go-Rento Oy
Somen ja verkkokaupan seuranta
Suoritan seurantaa sosiaalisenmedian (meta business Suite) sekä verkkokaupan (Shopify) kautta.
Tähän mennessä Tammiale kampanja toi eniten liikehdintää verkkosivuille ja verkkokauppaan.

Tammiale uutiskirjettä avattiin enemmän kuin muita uutiskirjeitä.
Halusin myös tutkia Instagramin ja Facebookin kävijämääriä ja katsoa kummassa sovelluksessa julkaisut keräväät enemmän huomioita.



Facebookissa on enemmän seuraajia ja julkaisut tavoittavat paremmin kohderyhmän. Facebook ja Instagram mainokset eivät kuitenkaan tuonut suoria ostoja verkkokauppaan.
Mutta tammiale mainos kuitenkin saavuttanut asiakkaita koska verkkokauppa myynti kasvoi selkeästi tammikuussa.
Parhaiten sitoutumisia tuli tuote postauksiin sekä postauksiin joissa Hanna tai Jenni näkyi.
